Alex & Liz in het nieuws - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Liset Leerkes - WaarBenJij.nu Alex & Liz in het nieuws - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Liset Leerkes - WaarBenJij.nu

Alex & Liz in het nieuws

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

28 Mei 2007 | Australië, Port Macquarie

Lieve Allemaal,

even een kort berichtje van ons. We zijn nog steeds aan het werk in Port Macquarie. Zoals het er nu uitziet gaan we eind juni weer verder reizen, dan hebben we hopelijk voor even weer genoeg centen verdiend.

Naast het werken duiken we nog steeds elke week. Allard heeft ondertussen zijn PADI ook gehaald, dus we kunnen straks samen duiken in het great barrier reef.

Ook tennissen we nog af en toe samen op de tennisclub waar Allard werkt. Vorige week woensdag stonden we weer even te spelen en toen kwam er een man langs die een reportage maakte over Port Macquarie en wat er allemaal te doen is langs. Hij zag ons tennissen en vroeg of we de volgende dag voor de camera wilden tennissen. De volgende ochtend stonden we dan voor de camera te tennissen en ze stelden nog een aantal vragen. Het was 's avonds in het nieuws op tv. Erg grappig. We hebben het uiteraard opgenomen, dus in NL kunnen we dat een keer showen ;-).

Afgelopen woensdag zijn we met Greg (de tenniscoach), zijn vrouw en dochtertje op pad gegaan. Zij wilden dat we wat meer van de omgeving gingen zien, dus gingen we met hun naar South West Rocks. Dit was echt heel mooi; mooi strand, lekker weer en er was ook nog een oude gevangenis waar we rond hebben gelopen. De dag hebben we afgesloten op de manier zoals ze dat hier doen: met fish & chips!
Waarschijnlijk gaan we deze woensdag weer met hun op pad, we weten alleen nog niet waarheen.

Voor de rest hebben we hier niet echt spectaculair nieuws, hopelijk de volgende keer meer. We hebben het in ieder geval goed naar ons zin hier, maar hebben ook al veel zin om straks verder te gaan reizen.

Gaat het allemaal goed in NL? Nog leuke nieuwtjes?

Liefsxxx Liset en Allard

• 28 Mei 2007 - 10:49

Meghan:

Eindelijk weer een berichtje van jullie!! Wat fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat!!! Hier in rotterdam is het ook allemaal top!! Heel veel plezier en hoop je snel op msn te spreken!!!

kus

• 28 Mei 2007 - 11:11

Annelies:

Hi, Je bent daar een big tennis star!!! Gaaf man. Zondag voor mij laatste comp dag, nog flink aan de bak!! Daarna naar Thailand, heb r zin in en thanks voor de tips.

xx Annelies

• 28 Mei 2007 - 14:40

Mamsie:

Hoi, hoi,
    Jullie kunnen het tennissen ook niet laten. Wie weet komt er wel een 1 of 2 op jullie tennispasje te staan volgend jaar!!! Nog 1 maandje en dan kunnen jullie weer heerlijk verder reizen. Werk ze nog, veel plezier.
    Kus mams

• 28 Mei 2007 - 14:59

Marjan:

Geld verdienen is ook belangrijk! En dan zie je iets minder van het land, maar daar heb je straks weer volop tijd voor! En wij weten nu ook dat vakantie veel $$$$ kost! Erg gaaf Thailand, super genoten, maar even een jaartje goedkoper ;)!
    Toch leuk om juist door de locals op pad te gaan! Veel plezier. Bel snel!
    Kus.

• 29 Mei 2007 - 18:52

Roberto:

Hey, leuk om weer wat van jullie te horen!! Ben benieuwd naar het filmpje waarop jullie tenniskwaliteiten te bewonderen zijn! Hier gaat alles lekker.... Al zou ik het niet erg vinden om even een paar maanden met jullie te ruilen! ;) Geniet ervan! kus

• 29 Mei 2007 - 19:42

Linda:

Leuk om weer wat van je te horen!!!
    Nog even werken en dan weer lekker verder reizen, relaxed!!
    Ik moet ook nog even drie weken hard werken, maar dan kan ook ik eens genieten van rust!! hahA!
    Veel plezier nog! Kus

• 31 Mei 2007 - 08:57

Marjolein:

Lieve allebei,
    Wat leuk van jullie tv-debuut!! Talentjes!! Top dat alles goed gaat! Kan me voorstellen dat het ook heerlijk is om straks weer verder te reizen!

Hier gaat alles prima! Lekker druk met scriptie! Komt goed!

Werkse nog even!

Liefs,
    Marjolein

• 06 Juni 2007 - 15:06

Merel:

Schijnbaar zijn jullie ‘minutes of fame’ niet alleen in Australië uitgezonden en kwam jullie hier ook voorbij. En ik maar denken dat ik de wedstrijden van Roland Garros op de NL'se tv voorbij zag komen.
    Hier een gouden tip van iemand die net 4 dagen terug in NL is en zichzelf nog geen antwoord heeft kunnen geven op de vraag ‘waarom?’. STOP NU MET WERKEN!! en ga er eventueel met een beetje minder geld vandoor. Men zegt dat backpacken zwaar is, thuiskomen is zoveel zwaarder! Dus vanaf nu heb je er een lezer bij! Kom maar door met de (spannende) verhalen met alles wat je ziet en meemaakt, maak me gek.

• 08 Juni 2007 - 08:22

Annet:

Hai! Babs en ik zijn ook weer back in Nederland! Een kortere en minder interessante trip dan die van jullie. Ik geloof ook niet dat wij op tv komen... maar t was heerlijk! geniet ervan!
    x annet

• 09 Juni 2007 - 12:00

Babs:

Super leuk om je net weer live gesproken te hebben..ben erg blij dat het allemaal zo goed gaat daar!!

Werkse nog even en alvast héél veel plezier straks met verder reizen..geniet ervan..dikke kus...